توپوگرافی کیش
نوشته شده توسط : mali

توپوگرافی کیش    

توپوگرافی کیش

 

 
 

 

 

 

 

جزیره  زیبای کیش با وسعت بالغ بر نود و یک کیلومتر مربع، خط  ساحلی چهل و سه کیلومتر و شکل هندسی تور کیش بیضی، در فاصله هجده  کیلومتری بندر گرزه یا بندر آفتاب در خلیج واقع شده است . کیش در یک چهارم  ابتدایی  راستای سواحل 1359کیلومتری جنوب ایران در دهانه ی خلیج فارس و تقریباً در نزدیک بخش پایانی این آبراه در حوزه  تنگه هرمز قرار گرفته . عرض شمال آن 32  26 درجه و طول شرقی آن 58  53 میباشد  و در جهت ساحل غربی – به ساحل شرقی (فاصله ی مجتمع مرجان – میدان هور) ، 45/15 کیلومتر درازا دارد . بیشترین عرض جزیره در راستای ساحل جنوبی به ساحل تور کیش شمالی (فاصله ی بندرگاه گمرک– فانوس دریائی) 5/7 کیلومتر میباشد . سطح جزیره بدون  توپوگرافی خاص نظیر  پدیده کوه و حتی تپه مرتفع میباشد . فرودگاه بین المللی کیش که با توجه به اقبال مسافرين از سفر به جزيره و تور کیش یکی از پرتردد ترین فرودگاه های کشورمان ایران است  در مرکز و در بخش مرتفع آن که حدود 40 – 35 متر ارتفاع دارد بنا شده  است. بیشترین شیب جزیره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شایان) تور دبی است.

 

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

 

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: توپوگرافی کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: